Aktualizacja 19-02-2024
W budżecie Gminy Zabierzów na rok 2024 zostały zabezpieczone środki na dalszą realizację programu.
Wnioski do programu można składać, pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bezpośrednio w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32-080 Zabierzów) lub elektronicznie za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Zgodnie z regulaminem programu, o kolejności rozpatrzenia wniosków decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Zabierzów. Umowy na udzielenie dotacji będą zawierane wedle kolejności wpływu wniosków do wyczerpania środków finansowych.
W 2024 roku planuje się rozpoczęcie zawierania umów od początku wiosny.
Aktualizacja 12-05-2023
Informujemy, że dotychczas złożone wnioski do Programu "Moja Deszczówka" wyczerpują środki przeznaczone na ten cel w 2023 roku. Wnioski niezrealizowane z powodu braku środków finansowych tworzą tzw. listę rezerwową. Wnioski niezrealizowane w danym roku budżetowym, zgodnie z regulaminem programu, będą realizowane w pierwszej kolejności w roku następnym, pod warunkiem zabezpieczenia środków na ten cel w budżecie gminy oraz po potwierdzeniu ich aktualności przez Wnioskodawcę.
Należy pamiętać, że do czasu zawarcia umowy dotacyjnej z Wójtem Gminy Zabierzów, wnioskujący powinien wstrzymać się od zakupu i montażu zbiornika, na który stara się uzyskać dotację.
Program "Moja Deszczówka" – dotacja do 450 zł na zakup zbiornika na wody opadowe i roztopowe!
Dofinansowanie można uzyskać na zakup lub zakup wraz montażem nowego naziemnego zbiornika na wody opadowe i roztopowe o pojemności nie mniejszej niż 250 litrów.
Dofinansowanie wynosi 90% kosztów zakupu lub zakupu wraz montażem zbiornika naziemnego, lecz nie więcej niż 450 zł.
Zasady Programu określa REGULAMIN (poniżej w załącznikach).
Wnioski o udzielenie dotacji należy składać, pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bezpośrednio w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32-080 Zabierzów) lub elektronicznie za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Wnioski będą rozpatrywane według daty wpływu do Urzędu Gminy Zabierzów, a umowy na udzielenie dotacji będą zawierane wedle kolejności wpływu do wyczerpania środków finansowych zaplanowanych w budżecie na ten cel w danym roku budżetowym. Wnioski niezrealizowane w danym roku z powodu braku środków finansowych, będą realizowane w pierwszej kolejności w roku następnym, pod warunkiem zabezpieczenia środków na ten cel w budżecie gminy oraz po potwierdzeniu ich aktualności przez Wnioskodawcę.